REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAMOOBSŁUGOWEJ MYJNI BEZDOTYKOWEJ przy ul. Sokolskiej 1D w Sosnowcu
- Myjnia otwarta jest dla klientów 24 godziny na dobę codziennie.
- Korzystanie ze stanowiska z samoobsługowym urządzeniem do mycia i odkurzania jest PŁATNE
- W trosce o bezpieczeństwo klientów myjnia jest pod stałym dozorem kamer agencji ochroniarskiej.
- Myjnia świadczy usługi dla wszystkich typów samochodów, motocykli oraz quadów o masie całkowitej do 3,5 tony i nie przekraczające wysokości 3,40 m (samochody osobowe, samochody terenowe, vany, busy osobowe i busy ciężarowe).
- Na terenie myjni obowiązują zasady ruchu drogowego wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów.
- Na terenie całego obiektu obowiązuje ograniczenie prędkości do 5 km/h.
- Na terenie całego obiektu należy zachować szczególną ostrożność (Zgodnie z art. 2 pkt 22 p.r.d.) podczas wjazdu i wyjazdu ze stanowisk myjni, szczególnie w okresie zimowym. Z uwagi na utrzymującą się wilgoć mogą tu występować miejscowe oblodzenia.
- Myjnia świadczy usługi dla wszystkich typów pojazdów o masie całkowitej do 3,5 tony i nie przekraczających wysokości 3 m
- a. Płatności za usługi myjni samoobsługowej dokonuje się poprzez wrzucenie odpowiedniej do potrzeb ilości monet do paneli wrzutowych na stanowisku. Rodzaj przyjmowanych monet jest wyszczególniony przy każdym z urządzeń. Urządzenie nie wydaje reszty. Nominały przyjmowanych przez urządzenia monet to 1,2,5 PLN i żeton wyłącznie firmy 6tka.pl dostępny do zakupu w rozmieniarce.
b. Płatność kartą debetową, przedpłaconą, kredytową lub zbliżeniowo paypass jest możliwa bezpośrednio na żółtych terminalach Nayax znajdujących się na każdym stanowisku myjni. Aby zapłacić karta należy wybrać kwotę na ekranie wyświetlacza, i przyłożyć kartę. Terminal Potwierdzi komunikatem słownym dokonanie płatności. - Zakup żetonów kartą debetową, kredytową lub PYPAS dla klientów możliwa jest do zrealizowania w rozmieniarce umieszczonej na przedniej ścianie kontenera technicznego (między stanowiskami). Realizując płatność kartą klient zakupuje żetony. Jeden żeton jest równoznaczny z zakupem 5 impulsów – równowartość 5zł. Minimalna wartość zamówienia wynosi 10zł – 2 żetony i jest to równocześnie wartość startowa zamówienia. Kolejne naciśnięcie przycisku Kup żeton odpowiada zwiększeniu ilości o 1 żeton, a wartość zamówienia wzrasta o kolejne 5 zł. Żetony można wykorzystać tylko w automatach myjących ma stanowiskach 1 do 5, automatach płynu do felg oraz automacie płynu do spryskiwaczy. Żetony nie działają w odkurzaczach. Terminal obsługuje tylko płatności zbliżeniowe. W celu zatwierdzenia transakcji należy na terminalu do kart płatniczych wcisnąć żółty przycisk START i przytrzymać go ok 2 – 3 sekundy. Następnie należy zbliżyć kartę lub telefon w celu dokonania płatności.
- Istnieje techniczna możliwość wymiany banknotów na bilon w rozmieniarce umieszczonej na przedniej ścianie kontenera technicznego (między stanowiskami) myjni.
- Faktury VAT na wszystkie nasze usługi, wystawiane są na życzenie klienta w godzinach pracy obsługi.
- Klient płaci złotówkę za jednostkę czasu pracy myjni wynoszącą 35 sekund.
- Klient płaci złotówkę za jednostkę czasu pracy odkurzacza wynoszącą 300 sekund.
- Istnieje techniczna możliwość wymiany banknotów na bilon w rozmieniarce umieszczonej na przedniej ścianie kontenera technicznego (między stanowiskami). Rozmieniarka przyjmuje nominały do 100 zł i wydaje bilon w nominałach 2 zł i 5 zł. Wkładanie wielu banknotów, banknotów zniszczonych może spowodować zablokowanie lub uszkodzenie rozmieniarki.
- Klienci zobowiązani są do przestrzegania szczegółowych instrukcji obsługi myjni, które znajdują się na banerach na każdym stanowisku.
- Przed rozpoczęciem świadczenia usługi mycia Klient zobowiązany jest wyłączyć silnik, włączyć bieg lub zaciągnąć hamulec ręczny oraz zamknąć okna. W przypadku niezastosowania się do regulacji zawartej w pkt. 11, 12 i 13 myjnia nie odpowiada za powstałe szkody.
- W szczególności zabronione jest:
a) mycie ręczne pojazdów, a także ich silników
b) stosowanie własnych środków i narzędzi myjących
c) kierowania strumienia wody na ludzi i zwierzęta
d) blokowanie stanowiska np. poprzez wycieranie samochodu na stanowisku
e) mycie przestrzeni ładunkowych i zbiorników zawierających substancje pyliste, ropopochodne, łatwopalne, drażniące lub szkodliwe dla środowiska
f) wlewania olejów lub innych płynów do kratek ściekowych
g) jednoczesnego użytkowania w tym samym czasie pistoletu i szczotki
h) mycie szczotką bez zastosowania programu myjącego
i) odkładanie pistoletu lub szczotki na podłoże – każde narzędzi posiada stojak do tego przeznaczony
j) mycie samochodów powyżej 3,5 tony i maszyn budowlanych
k) korzystanie z myjni przez osoby nieletnie - W przypadku nie zastosowania się do regulacji zawartej w pkt. 16,17,18 myjnia nie odpowiada za powstałe szkody.
- Jakość urządzeń firmy LAVADO oraz przestrzeganie instrukcji zawartej na stanowiskach zapewnia bezpieczne i efektywne mycie pojazdów. Najlepszy efekt mycia uzyskuje się przy skorzystaniu ze wszystkich programów w zaprogramowanej kolejności.
- Myjnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku mycia wysokim ciśnieniem pojazdu z ukrytymi wadami karoserii czy lakieru lub niezachowania bezpiecznej odległości lancy od mytej powierzchni, zawartej w instrukcji stanowiskowej oraz za uszkodzenia powłok ceramicznych i innych powłok na lakierze. Mycie pojazdów na myjni bezdotykowej z w/w powłokami powinno zostać skonsultowane z producentem powłok.
- Myjnia nie dopowiada za zniszczenie części, które nie są przystosowane do mycia ciśnieniowego oraz elementów luźnych, źle polakierowanych, skorodowanych. Części takie Klient powinien zdemontować przed myciem lub zabezpieczyć w inny sposób.
- Myjnia nie dopowiada także za uszkodzenia spowodowane zamarzaniem wody.
- Ze względu na wilgotne środowisko, występowanie śliskich środków myjących na nawierzchni stanowisk i w ich obrębie oraz w okresie zimowym mimo posypywania nawierzchni, odśnieżania i podgrzewania posadzek na myjni mogą wystąpić oblodzenia i śliskie miejsca. Klient zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności i stosowania się do oznaczeń myjni Uwaga Ślisko.
- Myjnia nie ponosi odpowiedzialności za skutki niedomkniętych okien, drzwi lub dachu pojazdu podczas jego mycia.
- Myjnia nie odpowiada za szkodę powstałą na terenie myjni, przed i po wykonaniu usługi mycia, o ile szkoda nie jest następstwem nienależytego wykonania usługi mycia. Myjnia nie dopowiada także za uszkodzenia spowodowane zamarzaniem wody.
- Na terenie myjni istnieje zakaz parkowania oraz blokowania wjazdu do myjni.
- Dopuszczalny jest przestój myjni w celach serwisowych lub awarii bez wcześniejszej informacji
- Wjazd na myjnię i korzystanie z myjni jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Wszelkie informacje na temat oferty myjni i aktualnych promocji zawarte są na stronie internetowej http://www.myjnia.6tka.pl
- Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować do obsługi myjni lub mailem na adres: myjnia@6tka.pl
- Reklamacje należy zgłosić niezwłocznie po zauważeniu nieprawidłowości w pierwszej kolejności pracownikowi myjniy jest zawsze od poniedziałku do piątku od godziny 6:00 do 18:00 a w weekendy od 9:00 do 13.00 a po godzinach pracy serwisanta w formie SMS. W celu zgłoszenia reklamacji lub awarii myjni w formie elektronicznej podczas nieobecności serwisanta należy wysłać wiadomość SMS na numer 666 666 184 lub wiadomość na adres email myjnia@6tka.pl zawierającą następująca dane:
- Data pobytu na myjni
b. Dokładna godzina pobytu na myjni
c. Numer Stanowiska
d. Marka i model pojazdu
e. Numer rejestracyjny
f. Opis zdarzenia, awarii - Zwroty za rozpatrzoną pozytywnie reklamację wypłacane są tylko i wyłącznie w walucie PLN w formie gotówki w kasie myjni, przelew BLIK lub przelew tradycyjny na konto w Polskim banku. Nie dokonujemy zwrotów na konta zagraniczne, konta Revolut lub portfele kryptowalutowe.
W przypadku braku powyższych informacji nie będzie możliwości zweryfikowania zdarzenia na monitoringu i reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie.
35. Klient korzystający z myjni zobowiązany jest do zachowania porządku na stanowiskach myjni i odkurzaczy.
36. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2022 roku. Wszelkie zmiany regulaminu będą publikowane na stronie http://www.myjnia.6tka.pl
W celu zgłoszenia reklamacji lub awarii myjni należy wysłać wiadomość SMS na numer 666 666 184 lub wiadomość na adres email myjnia@6tka.pl zawierającą następująca dane:
a. Data pobytu na myjni
b. Dokładna godzina pobytu na myjni
c. Numer Stanowiska
d. Marka i model pojazdu
e. Numer rejestracyjny
f. Opis zdarzenia, awarii.
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2022 roku. Wszelkie zmiany regulaminu będą publikowane na stronie http://www.myjnia.6tka.pl
TAGS: #regulamin, #myjnia, #awaria, #problem